loading...
موزیک از همه نوع
آخرین ارسال های انجمن
فرهاد بازدید : 1052 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (18)

با سلام خدمت دوستان عزیزم

تمرینات مربوط به جلسه ی سوم آموزش گیتار رو در یک فایل فشرده براتون قرار دادم که می تونید با عضو شدن در این سایت اون ها رو در ادامه مطلب دانلود و استفاده کنید.

اگر به هنگام تمرین به مشکل برخوردید لطفا بنده رو در جریان قرار بدید تا مشکلتون رو رفع کنم.

 

همچنین مویتونید مشکلتون رو در انجمن مطرح کنید تا سریعا رسیدگی بشه.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر شیخ در تاریخ 1394/11/22 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

سلام .خسته نباشید تمرین سوم فقط پرشین گیگ رو میاره و نمیشه دانلود کرد چیکار باید کنیم؟
پاسخ : سلام
دوست عزیز من چک کردم و هیچ مشکلی نداشت.وقتی روی لینک کلیک می کنید و صفحه پرشین گیگ باز میشه یه دکمه سبز رنگ هست به نام ادامه دانلود فایل.روی اون کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی بشید و اونجا هم که دکمه دانلود موجوده و میتونید به راحتی دریافت کنید.در ضمن اگر یکبار روی اون دکمه سبز رنگ کلیک کردید و نرفت صفحه بعد لطفا بازم تا دو سه بار ادامه بدید حتما میره

این نظر توسط shirin eshghi در تاریخ 1394/11/11 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه لطفا پي دي افشم بذارين.ممنون ميشم
پاسخ : مگه با این نسخه که گذاشتم مشکلی دارید؟

عکسه یا فایل گیتار پرو؟

این نظر توسط Amir Reza در تاریخ 1394/09/06 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

ممنون اقا فرهاد دفعه های قبل دانلود نمیشد اما امروز جلسه سوم دانلود شد
پاسخ : سلام

خداروشکر

اگر بازم مشکلی پیش اومد خبر کنید

این نظر توسط Amir Reza در تاریخ 1394/09/03 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید اقا فرهاد من چند روزه که با اموزش های شما اشنا شدم خیلی عالی بود ممنون از زحمت شما فقط یه سوال من نمیتونم بعضی از تمرین هارو دانلود کنم مثلا مثله تمرین جلسه سوم یا چهارم یا ...
وقتی روی لینک دانلود میزنم یه صفحه ای به نام پرشین گیگ باز میشه و چیزی ب اسم دانلود نیس اما تمرین جلسه دوم به این شکل نبوده و خیلی راحت دانلود شده ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ : سلام دوست عزیزم

من چک کردم و مشکلی نبود و به راحتی تمرینات رو دانلود کردم

وقتی روی لینک کلیک کردید یه صفحه باز میشه که بالا وسط صفحه یه دکمه سبز رنگ هست که نوشته ادامه دانلود فایل و روی اون کلیک میکنید وارد یه صفحه دیگه میشید که سمت چپ یه دکمه زرد رنگ کوچیک هست به نام دریافت که کلیک کنید میتونید دانلود کنید.

به هر صورت اگر بازم مشکلی داشتید لطفا خبر بدید

این نظر توسط nehdi در تاریخ 1394/08/15 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا لینک تایید ثبت نام به ایمیلم نمیاد. ممنون
پاسخ : سلام

دوباره تلاش کنید
چون کاربران پیام داده بودن که نمیشه بنده خودم ثبت نام کردم و کاملا سالم بود سیستم و ایمیل رو دریافت کردم.لینک رو کلیک کردم و صفحه تایید عضویت باز شد.دوباره سعی کنید

این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/08/05 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

تایید کنید
پاسخ : سلام.بعد از ثبت نام به ایمیلتون مراجعه کنید.اونجا یه پیام تاییدیه هست که اگر روی لینک کلیک کنید به صورت اتومات تایید میشید.

این نظر توسط sami در تاریخ 1394/07/09 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
لطفا مرا تایید کنید
متشکرم
پاسخ : سلام دوست عزیز

شما تایید شدید

موفق باشید

این نظر توسط Shiva در تاریخ 1394/05/20 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه منو تایید کنید
پاسخ : سلام

ببخشید بابت تاخیر.امکان اتصال به اینترنت نبود.
تایید شدید

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1394/05/06 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
لطفاً در طراحی سایت تجدید نظر بفرمایید که نیاز به تایید برای عضویت نباشد که دوستانمان راحت به مقصود خود برسند نه اینکه زمان زیادی رو منتظر تاییدیه بمانند.
با تشکر فراوان
پاسخ : دوست عزیز خیلی از اکانت ها تکراری و فیک هستن و من راحت هر بار که بررسی می کنم این اکانت ها رو حذف می کنم ولی اگر همه تایید بشن که هر جور اکانت فیک و تکراری و مشکل دار هم تایید میشن و پیدا کردن این حساب ها از بین تعداد خیلی بالای اکانت ها مشکل میشه

این نظر توسط طاها در تاریخ 1394/04/31 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از اینکه بدون چشم داشت مالی به ما آموزش میدین
پیج تمرینات جلسه دوم خراب شده بالا نمیاد لطفا درستش کنین
ممنون
پاسخ : سلام
خواهش می کنم.لطف دارید.

من صفحه ی تمرینات جلسه دوم رو چند بار چک کردم و مشکلی نبود.
اگر همچنان صفحه لود نمیشه پیشنهاد می کنم یه بار کوکی های مرورگرتون رو پاک کنید

در خدمتم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهتر است کدامیک موضوع اصلی فعالیت سایت شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 923
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 2,736
  • بازدید سال : 5,104
  • بازدید کلی : 61,323