loading...
موزیک از همه نوع
آخرین ارسال های انجمن
فرهاد بازدید : 669 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (6)

با سلام خدمت دوستان عزیزم

تمرینات مربوط به جلسه ی پنجم آموزش گیتار رو در یک فایل فشرده براتون قرار دادم که می تونید با عضو شدن در این سایت اون ها رو در ادامه مطلب دانلود و استفاده کنید.

اگر به هنگام تمرین به مشکل برخوردید لطفا بنده رو در جریان قرار بدید تا مشکلتون رو رفع کنم.

 

همچنین میتونید مشکلتون رو در انجمن مطرح کنید و تا جواب داده بشه.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین نجارزاده در تاریخ 1394/11/15 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا فایل دانلود نمی شه می زنم رو دانلود یک صفحه باز می شه به نام پرشین گیگ
پاسخ : سلام

دوست عزیز از همون صفحه پرشین گیگ باید دانلود کنید.

اونجا لینک دانلود موجوده(توی همون صفحه پرشین گیگ) و تمام لینک ها بارها تست شدن و همه سالم هستن

این نظر توسط ارشادی در تاریخ 1394/04/24 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا فرهاد.من نت خونی برام خیلی سخته و کلیپ این جلسه نسبت به بقیه کلیپ ها کامل نیس-لطفا یه کلیپ اختصاصی واسه نت خونی بذارید.مرسی
پاسخ : سلام.توی نت خونی در چه موردی مشکل دارید.منظورتون از اینکه نت خونی مشکله دقیقا چیه؟

توضیح کامل تری بدید تا راهنمایی کنم

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/04/12 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

نگاه!!! من تمام نت ها رو به خوبی میزنم و به همون مدت زمانی و یا همون کسر میزانی که داره مثلا اگه سیاه باشه یه ضرب و اگه سفید باشه دو ضرب!!!
ولی نمیدونم چرا اون اهنگ رو نداره مثلا اگه آهنگ تولدت مباک باشه رو بزنم با همون نت هایی که توی تمرین گفتین(همون صفحه ی تولدت مبارک) اصلا شبیه تولدت مبارک نیست !!!!اصلاااااااااااااا
حالا نمیدونم ایراد کجاست!!!؟؟؟؟؟
و سلطان قلب ها هم دقیقا همینطوره!!!!
چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : من باز هم متوجه نمیشم / وقتی شما تمام نت ها رو به خوبی میزنید و هیچ اشکالی وجود نداره چطوری آهنگ در نمی آد؟!!!!

من خودم شک کردم رفتم تمرینات رو دوباره زدم ولی مشکلی نداشت.

شما یه کم سرعت نواختنتون رو بالا ببرید رو تمرینات مطمئنم اون چیزی که می خواید رو می شنوید(ولی فقط یه کم سرعت رو بالا ببرید نه بیش از حد)

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/04/11 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام!!!!
من همه ی تمرینا رو به خوبی انجام دادم اما وقتی به تمرین پنجم میرسم که اهنگ تولدت مبارک و سلطان قلب ها داره نمیتونم بزنم!!!!!!
یعنی میزنماااااااااا ولی اون اهنگ رو نداره!!!!!
چی کار کنم؟؟؟؟
ایراد کجاست؟؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام
فکر نمی کنم مشکل از نت ها باشه
یه کم بیشتر توضیح بدید تا بینم مشکل دقیقا از کجاست

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/04/09 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

چرا جلسه ی هشتمو قرار نمیدین امروز 9 تیره !!!!!!!
4روزم از کنکور و درسا گذشته؟؟؟؟؟؟!!!!!!!شکلک
پاسخ : جلسه هشتم آماده شده / اینترنت نداشتم / مشکل حل شده و تا عصر امروز یعنی دهم روی آپارات

این نظر توسط مجید جهانجو در تاریخ 1393/01/23 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام من چند روزه ثبت نام رو انجام دادم ولی مدیریت تایید نکرده میشه بدونم چرا؟
پاسخ : سلام دوست عزیز
این چند روز به دلیل اینکه حادثه ای پیش اومد و بنده توی بیمارستان بودم نتونستم به سایت سر بزنم و فعالیت سایت تا حدودی مختل شد اما از امروز فعالیت های ما مجددا آغاز شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهتر است کدامیک موضوع اصلی فعالیت سایت شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 923
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 2,738
  • بازدید سال : 5,106
  • بازدید کلی : 61,325